Immersyjny pokaz „The Messi Experience, A Dream Come True”, zadebiutuje na początku 2024 r., by następnie wyruszyć w kilkuletnią trasę po wszystkich kontynentach. Jej producentem i współtwórcą jest Primo Entertainment, renomowana firma z siedzibą w Stanach Zjednoczonych, która zajmuje się produkcją wydarzeń masowych, we współpracy z Moment Factory, mieszczącym się w Montrealu międzynarodowym studiem multimedialno-rozrywkowym.
„The Messi Experience” to innowacyjny i interaktywny pokaz multimedialny, który zabiera zwiedzających w podróż przedstawiającą życie legendy futbolu, zachęcając ich by przyłączyli się do gry. Zwiedzających, którzy wkroczą w świat pełen dziecięcych marzeń i rekordowych osiągnięć, czeka interaktywne i immersyjne spotkanie z człowiekiem-legendą – m.in. cyfrowe aktywności piłkarskie z aktualizowanymi na żywo wynikami czy osobiste wirtualne spotkanie z samym Messim.
Fani będą mogli poczuć różne rodzaje energii fizycznej i cyfrowej, chłonąc artyzm największego piłkarza, który kiedykolwiek zaszczycił boisko swoją obecnością. W audiowizualnym spektaklu przedstawiona zostanie emocjonalna podróż chłopca, który stał się legendą – od początków w rodzinnym mieście Rosario, przez karierę w Barcelonie, aż po zdobycie z reprezentacją Argentyny pucharu Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2022. Uczestnicy wyjdą z tego doświadczenia zainspirowani, wzmocnieni i podniesieni na duchu.
„Bardzo cieszę się, że mogę być częścią projektu, który przybliży fanom historię mojej podróży na boisku i poza nim. Przez całą karierę zawsze dążyłem do tego, by inspirować ludzi i budować z nimi więź poprzez pasję do futbolu. Interaktywny pokaz to wyjątkowa okazja do ponownego doświadczenia najbardziej pamiętnych momentów i poczucia emocji, które ukształtowały moją drogę” – powiedział Leo Messi.
„Interaktywna wystawa poświęcona Leo Messiemu to projekt, który nas ekscytuje i z którego jesteśmy dumni. Z przykładu Messiego mogą czerpać wszystkie pokolenia, ucząc się na podstawie jego doświadczeń, jak pokonywać wyzwania duże i małe. Nasza trasa obejmuje wszystkie kontynenty. Trwające 75 minut wydarzenie pełne będzie inspiracji, emocji, rozrywki i zabawy dla wszystkich” – powiedzieli Andres Naftali i David Rosenfeld, współzałożyciele Primo Entertainment.
„Firma Moment Factory przybliża do siebie ludzi – nasze rozmaite przedsięwzięcia mają na celu wzbudzać poczucie wspólnego zachwytu i więzi. W ramach tego projektu łączymy immersyjną narrację z interaktywnymi technologiami, aby stworzyć przestrzeń do wyjątkowego spotkania widzów z legendą piłki nożnej, jaką jest Messi” – powiedział Sakchin Bessette, współzałożyciel i Executive Creative Director w Moment Factory
Primo Entertainment
Primo Entertainment to lider branży rozrywkowej w Stanach Zjednoczonych i Ameryce Łacińskiej, który współpracuje z najważniejszymi artystami i organizuje na całym świecie wystawy i wydarzenia w najbardziej rozpoznawalnych formatach. Poza siedzibą główną w Miami Primo posiada oddziały w Ameryce Środkowej i Południowej. Firma od początku istnienia współpracuje z najważniejszymi postaciami światowej sceny muzycznej, w tym Justinem Bieberem, Arianą Grande, Enrique Iglesiasem i Cirque Du Soleil. Primo zajmowała się produkcją i promocją międzynarodowych wystaw takich jak „Beyond Van Gogh”, „Beyond Monet”, „Frida Kahlo the Life of an Icon” oraz „Space Adventure”.
Moment Factory
Moment Factory to interdyscyplinarne studio zajmujące się tworzeniem innowacyjnych wydarzeń multimedialnych, które sprzyjają nawiązywaniu więzi międzyludzkich i przeobrażają otaczający nas świat. Nasz zespół posiada wszechstronne doświadczenie w dziedzinie technik audiowizualnych, oświetlenia, architektury i efektów specjalnych, dzięki któremu dostarczamy niezapomniane wrażenia. Poza siedzibą główną w Montrealu studio posiada oddziały w Paryżu, Tokio, Nowym Jorku i Singapurze. Od czasu powstania w 2001 r. studio Moment Factory zrealizowało ponad 500 wyjątkowych projektów na całym świecie, w tym wydarzenia z serii Lumina Night Walk i AURA. Realizujemy produkcje na całym świecie we współpracy z renomowanymi artystami, markami, muzeami, parkami rozrywki i miastami, a naszymi klientami są m.in. NBA, Changi Airport, Disney, Sony, Boston Museum of Science, Universal Studios, AT&T, Katedra Notre-Dame w Reims i Billie Eilish.
Źródło: PR Newswire


